سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ها

چگونه چروک و عیوب صورت را با [کانسیلر] بپوشانیم؟

 

کانسیلر به کرم پودر های فشرده ای گفته می شود که علاوه بر رفع سیاهی دور چشم و از بین بردن لک های پوستی ، کاربردهای جالب دیگری هم دارد.

 

نحوه استفاده از کانسیلر برای صورت

 

کانسیلرها درواقع کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر برای برطرف سازی لکه های پوستی، چین و چروک و سیاهی دور چشم استفاده نمایید.

کاربرد کانسیلر

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد و چند منظوره است و شما می توانید علاوه بر کاربرد اصلی آن، در آرایش خود از آن به روش های مختلف بهره ببرید . در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با کاربردهای دیگر کانسیلر آشنا خواهیم نمود.

 

 

 

کاربردهای دیگر کانسیلر

 

جلوگیری از ریختن سایه چشم

برای جلوگیری از ریزش سایه چشم از کانسیلراستفاده نمایید. برای این کار ابتدا پلک پشت چشم را با کانسیلر بپوشانید و سپس از سایه چشم استفاده کنید. همچنین برای جلوگیری از چین خوردن سایه و ایجاد یک زمینه صاف و یک دست برای سایه، می توانید مقداری کانسیلر روی تمام سطح پلک بزنید و سپس از سایه استفاده کنید. کانسیلر پف دور چشم ناشی از بی خوابی را نیز پنهان می کند.

 

 

پوشاندن اشتباهات آرایشی

اگر خط چشم تان را اشتباه کشیده اید ، می توانید به جای پاک کردن آن و جلوگیری از سیاه شدن چشم از کانسیلر استفاده نمایید و ایرادات را برطرف کنید.

 

 

انواع کاربرد کانسیلر

 

 

استفاده از کانسیلر برای مخفی کردن جای جوش روی بدن


برای پنهان کردن جای جوش روی بدن خود ، از یک کانسیلر متناسب با رنگ پوست، استفاده نمایید و جوش ها را بپوشانید و سپس روی آن پودر فشرده، بزنید و آن را محو کنید.

استفاده از کانسیلر برای آرایش لب


برای تثبیت رژلب و ماندگاری آن تمام قسمت های لب را به کانسیلر آغشته کنید و بعد خط لب و رژلب بزنید . برای جلوگیری از ریزش رژلب و زیباتر شدن حالت لبها مرزهای خارجی لب خود را مشخص کنید و پس از زدن رژلب با یک کانسیلر نوک تیز، خطوطی را خارج از خط لب اصلی بکشید و به خوبی فید کنید.

استفاده از کانسیلر پیش از زدن رژلب سبب می شود رنگ پوست لب خنثی شده و رنگ اصلی رژلب را بهتر روی لب ها مشاهده کنید.

 

 

استفاده از کانسیلر برای هایلایت کردن


برای هایلایت کردن می توانید از کانسیلر استفاده نمایید . با کانسیلر گونه های خود را برجسته کنید ، برای این کار روی استخوان های گونه کانسیلری که یک الی دو شماره روشن تر از رنگ پوست تان است را بزنید.

همچنین می توانید با استفاده از کانسیلر و زدن آن به گوشه های داخلی چشم، زیر استخوان ابرو، روی استخوان بینی و بالای لب چهره خود را زیباتر سازید تا اعضای صورت شما هایلایت شوند.

 

کاربرد کانسیلر

 

 

استفاده از کانسیلر به عنوان مرطوب کننده رنگی

اگر می خواهید یک مرطوب کننده رنگی سبک داشته باشید ، می توانید یک بخش از کانسیلر را با دو بخش مرطوب کننده ترکیب کنید و سپس به دست و صورت تان بزنید.

استفاده از کانسیلر برای تیز تر کردن خط چشم گربه ای

اگر نمی توانید به راحتی خط چشم بکشید و در کار خط چشم مایع مشکل دارید و همیشه خط چشم هایتان تمیز از آب در نمی آید ، می توانید برای تمیز و صاف کردن و تیز کردن خط چشم خود از کانسیلراستفاده نمایید و مقدار بسیار کمی را در لبه های خط چشم به کار ببرید تا یک خط چشم زیبا و تمیز به دست آورید.

استفاده از کانسیلر برای پف نقاط مختلف صورت

اگر نقاط مختلف صورت مانند:زیر چشم و … دچار پف و ورم شد ، برای کمتر دیده شدن پف این نقاط ابتدا روی آنها مقداری هایلایتر می زنیم تا هاله ای از نور ایجاد کند، سپس از کانسیلر استفاده می کنیم.

استفاده از کانسیلر برای کانتور کردن ابروها

از کانسیلر برای کانتور کردن ابروها استفاده کنید تا ابروهای برجسته تر و زیباتری داشته باشید. برای این کار به بالا و پایین قسمت انتهایی ابروهای خود کانسیلر یک درجه روشن تر از رنگ پوست را بزنید.

 

 

کانسیلر برای پف زیر چشم

 

 

استفاده از کانسیلر برای رفع کبودی زیر چشم

برای رفع کبودی زیر چشم و جوان و جذاب به نظر رسیدن چهره به کانسیلر نیاز دارید، برای رفع کبودی زیر چشم، کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشم بزنید و آن را محو کنید تا زیر چشم و پوست صورتتان یک دست و یکنواخت دیده شود.

 

 

استفاده از کانسیلر برای پوشاندن ماه گرفتگی و تتو

برای پوشاندن ماه گرفتگی و یا تتو و خالکوبی هایی که از آنها خسته شده اید ، مقداری کانسیلر را روی آنها بزنید تا آنها کم رنگ و یا محو شوند.

 

استفاده از کانسیلر برای پوشاندن تیرگی اطراف لب

اطراف دهان و لب برخی از افراد تیره می باشد و به همین خاطرزیبایی چهره آنها کمتر دیده می شود . برای پوشاندن تیرگی اطراف دهان و لب ، کمی کانسیلر به اطراف دهان و حتی روی لب ها بزنید تا لکه از بین برود.

 

استفاده از کانسیلر برای پوشاندن قرمزی اطراف بینی

اگر کناره های بینی شما به رنگ قرمز است ، برای پوشاندن قرمزی اطراف بینی مقداری کانسیلر را به اطراف بینی زده و سپس با پد آن را محو نمایید.

 

 

 

 

منبع : بخش دنیای مد نمناک/ن/ز.ت