سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ها

10 تا از بهترین مارک رژ لب [بدون سرب و ماندکاری بالا] ایرانی و خ

بهترین مارک های رژ لب چیست ؟

 

10 تا از بهترین مارک های رژ لبرژ لب از اصلی‌ترین محصولات آرایشی است که خانم‌ها را در هر سن و سالی به خود جذب می‌کند، به همین جهت خرید رژلب و انتخاب بهترین مارک رژ لب اهمیت زیادی پیدا می کند. وقتی صحبت از میکاپ می‌شود؛ اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد، رژ لب است. حتی مقدار کمی از رژ لب، رنگ و روح تازه‌ای به چهره می‌بخشد.

شما هنگام خرید چه نوع رژ لبی را ترجیح می‌دهید؟ بهترین برندهای رژلب مدادی را می‌شناسید؟ اگر خرید رژلب مدادی انتخاب شماره یک شما است، با بیوتی میکآپ  همراه شوید تا بهترین رژ لب مدادی برندهای معتبر را به شما معرفی کنیم. انتخاب یک رژلب با بهترین مارک و با بهترین مواد آرایشی اهمیت زیادی دارد.اگر سلامت لب هایتان برایتان اهمیت دارد باید خوب هزینه کنید و رژلب بدون سرب و با کیفیت انتخاب کنید.


اگر تعداد کم ، رژلب با مارک های معتبر تهیه کنید بهتر از رژلب های رنگارنگ با قیمت ارزان است. قبل از خرید و انتخاب رژ لب باید دقت کنید که آرایش لب های شما زیبایی منحصر به فردی را در صورت شما ایجاد خواهد کرد بنابراین انتخاب رنگ و مارک رژلب تاثیر به سزایی را در آرایش صورت شما دارد.برای اطمینان از ماندگاری و جلوه  رژلب میتوانید در زیر نور طبیعی از تستر استفاده کنید.

 

 

 

معرفی بهترین مارک های رژ لب بازار 


 

1- رژ لب جامد این لی مدل Ladylike شماره 640

 

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا | کلیک

 

رژلب این‌لی از نوع جامد و مات است که ماندگاری بالایی دارد و با استفاده از رنگدانه‌های طبیعی رنگی طبیعی به لب می‌دهد. لابراتور گیاهی طبیعت زنده در سال 1376 در زمینه تولید محصولات آرایشی-بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی «INLAY» به بازارعرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند.

این محصول با ساختاری سبک و لطیف رطوبت لب را حفظ می‌کند و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می‌کنند. این‌لی در فرمولاسیون محصولات خود سرب بکار نبرده و از مرغوب ترین مواد آرایشی در تولیدات خود استفاده کرده است.

ساختار ویژه این رژ‌لب ها لطافت و نرمی خاصی به لب ها می بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مناسب روی لب‌ها ایجاد می‌کند که به مدت طولانی اثر آن ماندگار خواهد بود. رژ‌لب این‌لی مدل «Ladylike» به شماره‌ی 640 و تن رنگ قهوه‌ای صورتی رنگی طبیعی به لب می‌دهد که با ماندگاری بالا برای استفاده در طول روز مناسب است.

 

 

 

 

 

2-رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات شماره 16

 

 


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا | کلیک


این محصول آرایشی بهداشتی توسط کارخانه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S در ترکیه تولید می شود.رژلب یکی از محبوب ترین انواع لوازم آرایش بین خانم هاست و این موضوع هیچ ربطی به ملیت آنها ندارد.

تمام خانم ها در طول عمرشان، حتما رنگ های مختلفی از رژلب را خریداری می کنند و اتفاقا به چند رنگ خاص هم تمایل زیادی دارند و سایه های متنوع آن را خریداری و امتحان می کنند و تمام این ها به خاطر این است که رژلب به چهره شان یک رنگ زنانه اضافه می کند که با آن دوست داشتنی تر خواهند شد.

انواع رژلب برند " گلدن رز "با رنگ ها و سایه های مات و براق مختلف را ببینید و با آنها آشنا شوید.رژلبی که دارای ویتامین E است و با رنگدانه های بسیار غنی، ساعت روی لب باقی می ماند و باعث خشک شدن و لکه شدن روی لب ها نمی شود.هم اکنون محصولات اورجینال گلدن رز توسط شرکت پویانگار همراه با هولوگرام در فروشگاه دیجی کالا در دسترس مصرف کننده گان گرامی می باشد.

 

 

 

 

3-پالت رژ لب میبلین شماره 01

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا | کلیک

 

پالت رژلب میبلین Maybelline از ترکیب 8 رژ با رنگدانه های غنی و جذاب تشکیل شده که دارای بافتی کرمی و مات هستند.این پالت رژ لب با خاصیت مرطوب کنندگی لب ها از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار است که بدون ایجاد خشکی لب، جلوه ای بسیار زیبا به آرایش شما می بخشد.

این پالت دارای اپلیکاتور مخصوص است که به وسیله ی آن به راحتی می توانید از رژ ها استفاده کنید. رژ لب های پالتی مناسب برای خانم هایی است که عاشق رژ لب با رنگ های متفاوت هستند و دوست دارند که چندین رنگ از رژلب داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

4-رژلب جامد لورآل سری Color Rich Natural 

 

 


مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا | کلیک

 

رژلب براق «لورآل» (Loreal) سری «کالر ریچ نچرال» (Color Rich Natural) لب‌های شما را حجیم و درخشان می‌کند و جلوه خاصی به لب‌ها می‌دهد. شماره 136 این رژلب تن رنگ صورتی با بافتی نرم و سبک دارد که به خوبی لب‌ها راپوشش می‌دهد. رژلب لورآل حاوی ویتامین E و روغن امگا3 است که لب‌ها را نرم و لطیف کرده و از خشک شدن پوست لب‌ها جلوگیری می‌کند.

 

جالب است بدانید رژلب‌های براق روی هر فرمی از لب زیبا هستند و لب‌ها را حجیم‌تر می‌کنند. برای ماندگاری بیشتر رژلب‌ها از کرم پودر در زیر رژلب و فیکس کننده روی رژلب استفاده می‌کنند اما رژلب‌های لورآل سری کالر ریچ نچرال خود ماندگاری بالایی دارند و نیازی به مواد فیکس کننده ندارند.

ویتامین E و روغن امگا3 موجود دراین سری رژلب باعث می‌شود لب‌هایی نرم و لطیف داشته باشید و پوست لبتان خشک و ترک ترک نشود. اگر به‌طور روزانه در استفاده از رژلب اجبار دارید، حتماً از رژلب‌های حاوی ویتامین E و یا کرم ویتامین E قبل از رژ زدن، استفاده کنید زیرا که در غیر این‌صورت لب‌هایی پیر و چروک پیدا خواهید کرد.

تن رنگ صورتی این رژلب بهتر است با رنگ پوست تیره استفاده شود زیرا رنگ رژلب روشن برروی پوست تیره جلوه بیشتری خواهد داشت. بافت سبک و نرم رژلب جامد لورآل به‌راحتی روی لب‌ها می‌نشیند و لب‌ها را کاملاً پوشش می‌دهد.

 

 

 

 

 

5-رژلب دوسه سری مات جدید شماره 112

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا | کلیک

 

یک رژلب با رنگدانه های عالی که به آرامی روی لب ها قرار می گیرد و یک پوشش مات خالص ایجاد می کند. بافت کریستالی غنی و کرمی آن اجازه می دهد تا فقط با یک ضربه، پوشش کامل لب ها فراهم شود. سایه های رنگارنگ این رژ از صورتی گل ها به رنگ های توت قرمز که عمق قابل توجهی با بازده شدید دارند، متفاوت است.

رژ لب دوسه مات جدید بافتی بسیار اشباع شده دارد که پوشش طولانی مدت ایجاد کرده و رنگ لب ها را در تمام طول روز حفظ می کند.

 

 

 

 

6-رژ لب جامد بورژوآ مدل Rouge Velvet شماره 04

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا | کلیک

 

شماره رنگ  : 04   ،  وزن  : 2.4 گرم   ،    دارای بافت ابریشم گونه   ،    بافت بسیار سبک    ،    با دوام 24 ساعته    ،   حاوی موم‌های رطوبت رسان   ،    پایه رنگ: کالباسی   ،   
کشور مبدا برند :   فرانسه






7-پالت رژ لب جامد میبلین شماره 8



پالت رژلب میبلین دارای 8 رنگ میباشد و پگمنت بالایی دارد دیر پاک میشودو خاصیت مرطوب کنندگی لب دارای خاصییت برجستگی لب است همچنین دارای براش مخصوص میباشد